Persil

Kako da zaštitim svoju kožu?

Kako da zaštitim svoju kožu?

1. Obezbedite dovoljnu hidrataciju
Dovoljna hidratacija našeg tela je od ključnog značaja i za odgovarajuću vlagu naše kože. Minimalno 1,5 l vode treba konzumirati dnevno.

2. Jedite dobre masti
Suva koža ne sadrži dovoljno lipida i stoga nije u stanju da održi hidrataciju na prirodan način i nema zaštitu. Unošenje masti je ključno za bržu obnovu kože i za izbegavanje iritacija i svraba. U našoj ishrani moramo se uveriti da jedemo dovoljno zdravih masti, kao što su losos, sardine, skuša ili haringa.

3. Izbegavajte štetne efekte
Izbegavajte dim cigareta, višak alkohola, izlaganje suncu, zagađenja koja proizvode slobodni radikali. Da bi im se suprostavili, jedite hranu koja sadrži antioksidante, kao što su kupine, maline, jagode, repa, artičoke, brokoli, šparoge, žute paprike, crveni kupus, beli pasulj.

4. Obrišite umesto da trljate
Kada napuštate tuš kabinu ili kadu, obrišite telo mekim peškirom, bez previše trljanja, naročitio lica, jer je bolje lagano dodirnuti, nego obrisati  snažno. Jednom mesečno, uradite piling. To će vam pomoći da uklonite mrtve ćelije koje oštećuju sjaj vaše kože. Sami pokreti podstiču cirkulaciju i poboljšavaju elastičnost kože.

5. Opustite se
Negativan stres definitivno nije dobar saputnik. Takođe, utiče negativno na našu kožu čineći je slabom: koža postaje još više suva pod uticajem  stresa. Da biste se borili protiv toga izaberite svoje oružje: sport, hobi, opuštanje ili, zašto da ne, dobra masaža sa esencijalnim uljem.